15 Temmuz 2007 Pazar

Pisi Kedi - Lara Jones / İş Bankası Yayınları..


Pisi Kedi'nin Çiftliği İş Bankası Yayınlarından çıkan "pisi kedi" serisinden bir kitap. Çocukların kitapla tanışmasını sağlayacak, güzel çizimler ve renklerle dolu. İçinde ufak pencerelerden bir sonraki sayfadaki hayvan sorugulanıyor ve pencerede o hayvan gözüküp çocuktan onu bulması isteniyor. 0-2 yaş çocukları için uygun bir kitap. Yalnız fiyatı epey yüksek. Ben 15 liraya almıştım, net üzerinden 13'e satıldığını gördüm ki bu da yüksek.

Pisi Kedi'nin Mutlu Günü de yine "ilk kitaplarım" kategorisine eklenebilecek kitaplardan. Büyük boy, kalın kağıda resmedilmiş. Her sayfada pisi kedi farklı birşey yapıyor. Birinde saklambaç oynarken, diğerinde annesiyle mutfakta kek pişiriyor, bir diğerinde yine annesiyle alışverişe çıkıyor. Gizlenmiş nesneleri ya da arkadaşlarını çocukların kitaba dokunarak bulması eğlenceli ve kitabı sevdirici öğeler. Bunun fiyatı da 17 lira civarı. İş Bankası yayınlarının güzel kitapları var fakat fiyatları üzerinde bir kez daha düşünseler hiç fena olmayacak :)

Bu serinin diğer kitapları(tık)

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Oncelikle bu kadar guzel bilgiyi bir araya topladiginiz icin tesekkur ederim. Benim de 1 yasina girecek bir kizim var. Kitaplari cok seviyor. Ben Hollanda da yasiyorum. Burada begendiklerim oldu. Mesela Pisi Kedi su an bizim icin cok faydali olabilir. Bunlari temin edebilecegim online siteler var mi? Bu konuda bana yardimci olursaniz sevinirim.
tesekkur ederim simdiden.

DiLeK

gece dedi ki...

ben teşekkür ederim :)
yurtdışına da satış yapan site var mı emin değilim ama tulumba.com yapıyor olabilir. bir de online satış yapan sitelere de mail yoluyla sorulabilir belki. size ve kızınıza sevgiler :)

Ozgur dedi ki...

Merhaba
Bizde bir iki Pisi Kedi kitaplarindan edindik.Keyifle okuyoruz.Secmemde yardimci oldugunuz icin tesekkur ederim.