10 Temmuz 2007 Salı

Kişisel Çocuk Kitapları / Pipa Pipa-Zat Yayın




Yıllar evvel bir arkadaşımın çocuğuna hediye olarak bu kitaplardan bir tane hazırlatmıştım. Genelde 4-10 yaş arası çocuklar için önerildiğinden bizim için hala erken ama yakın zamanda kendimiz için de yaptıracağım.

Bu masal kitaplarında, kahraman, çocuğunuz ya da seçtiğiniz çocuk oluyor. Hikaye içerisinde seçilen çocuğun arkadaşlarının ismi de geçiyor. Düşünüyorum da benim böyle bir kitabım olsaydı sanırım ömür boyu saklardım. Çok özel çünkü.

İnternetten sipariş veriliyor. Seçilen kitaba göre, çocuğun ismi, en yakın kız ya da erkek arkadaşlarının ismi, yaşadığı yer, yaşı vs. talep ediliyor ve kısa süre içerisinde gönderiliyor. Kaliteli materyal kullanılıyor (en azından ben aldığımda öyleydi). Fiyatı kargo dahil 16 lira, bence değer :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende bir arkadaşımın tavsiyesi ile keşfettim bence çok güzel bi fikir kendi kızım içinde hepsini yaptırıcam.. sevgiler

Adsız dedi ki...

kitapyildizi.com'a da bir bakın isterseniz. Orada da isme özel kişisel çocuk kitapları yapılıyor ve hikayede sadece ismi değil resmide yer alıyor. Üstelik ücretsiz kargo kupon kodu olarak 3624k yazdığınızda siparişinize kargo ücreti de ödemiyorsunuz. Ben memnun kaldım tavsiye ederim...