4 Eylül 2007 Salı

Sevimli Hayvanlar / Gün Yayıncılık


bu kitaplar minicik. yaklaşık 7 x 7 cm ebadında. bizde "arkadaşım midilli" ve "arkadaşım fil" var. kartona baskı, resimler fena değil. uzun uzun hikayesi yok ama çocuğa soru sorup içine dahil edip kendini sevdirme özelliğine sahip :) tıpkı peluş oyncaklarla yatar gibi her gece yastığının altına konup yatılabilecek cinsten ki nitekim tecrübeyle sabittir. :)

midilli şöyle başlıyor lafa, ben senin arkadaşınım, hadi bana bir isim koy.. seni gezdirebilirim, saman yer, su içerim vs.. filde de yaşamını, erkek kuzenlerinin onlardan belli bir zaman sonra ayrılışını kısacık cümlelerle anlatıyor. çocuklar sevdiğinden midir bilmem ben de bayılıyorum bu minyatür kitaplara.

1,5 liraya almıştım her birini, bence bulursanız hemen siz de alın :)

Hiç yorum yok: